Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer232406/public_html/autoinstalator/ikobieta.pl/wordpress38532/wp-includes/embed.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer232406/public_html/autoinstalator/ikobieta.pl/wordpress38532/wp-includes/embed.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer232406/public_html/autoinstalator/ikobieta.pl/wordpress38532/wp-includes/class-wp-widget.php on line 1

Warning: Uninitialized string offset 0 in /home/platne/serwer232406/public_html/autoinstalator/ikobieta.pl/wordpress38532/wp-includes/class-wp-widget.php on line 1
Odbiór przesyłek w centrach handlowych wygodnym rozwiązaniem - iKOBIETA.pl

Odbiór przesyłek w centrach handlowych wygodnym rozwiązaniem

odbior przesylek

Ostatnie dni przed Świętami Bożego Narodzenia od lat oznaczają zakupową gorączkę. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez UCE Research oraz Grupę BLIX, w tym roku co najmniej 70 proc. badanych wybiera zakupy świąteczne w internecie. Nic dziwnego, że wiele osób ma problem z odebraniem paczki w określonej lokalizacji. Sposobem na przepełnione paczkomaty może być wybór dostawy do urządzenia w galerii handlowej. To komfortowe rozwiązanie nie tylko w okresie przedświątecznym.

Wyniki badania UCE Research oraz Grupy BLIX potwierdza także raport opublikowany przez Gemius, z którego wynika, że zakupów w sieci dokonuje 73% Polaków, co oznacza 11-procentowy wzrost rok do roku.

Paczkomaty zewnętrze często bywają przepełnione, a w ostatnich dniach przed świętami, zdarza się, że urządzenie, w którym została umieszczona nasza przesyłka jest znacznie oddalone od pierwotnie wybranej lokalizacji. W takiej sytuacji dobrym rozwiązaniem okazuje się możliwość odbioru paczki z urządzenia zamontowanego wewnątrz obiektu handlowego. Chociaż ogranicza to czas odebrania przesyłki, to pozwala uniknąć sytuacji, w której paczka zostaje przekierowana do innych urządzeń lub najbliższych punktów odbioru, np. w kioskach lub sklepach zoologicznych, których godziny otwarcia również zawężają czas jej odbioru. Dzięki wyborowi paczkomatu umieszczonego w obiekcie handlowym, możemy odebrać przesyłkę dokładnie w tej lokalizacji, do której została zamówiona.

Przykładem obiektu, w którym wprowadzono takie rozwiązanie jest centrum handlowe Galeria Przymorze w Gdańsku. Został tam umieszczony Paczkomat® InPost, należący do największego operatora logistycznego w Polsce.

– Centrum handlowe Galeria Przymorze reaguje na codzienne potrzeby mieszkańców dzielnicy. Stąd pochodzi większość naszych stałych klientów, dla których ważna jest możliwość załatwienia wszystkich spraw w jednym miejscu. Mogą zrobić tu zakupy, skorzystać z usług krawca, szewca, zegarmistrza czy pralni, podpisać umowę na energię, internet czy telefon, a teraz także odebrać przesyłkę z Paczkomatu® InPost. Jestem przekonana, że umieszczenie urządzenia na terenie naszego centrum pozwoli oszczędzić czas i będzie po prostu wygodne dla klientów – mówi Agnieszka Wojtaszczyk, dyrektor centrum handlowego Galeria Przymorze.

Zakupy internetowe komplementarne dla sprawunków w centrach handlowych

Zamówienie przesyłki do paczkomatu w galerii handlowej to dobre rozwiązanie nie tylko w tak intensywnym okresie, jakim są ostatnie dni przed Świętami Bożego Narodzenia. Odbieranie paczek podczas wykonywania codziennych sprawunków jest bardzo wygodne. Pandemia koronawirusa spowodowała, że coraz więcej osób decyduje się na zakupy internetowe. Jednocześnie, zwiększony wolumen zakupów online nie przyczynił się do rezygnacji z codziennych sprawunków w sklepach stacjonarnych. Z raportu KPMG wynika, że dla 70 proc. badanych, głównym powodem podjęcia decyzji o zakupach spożywczych w sklepie stacjonarnym jest dogodna lokalizacja.

Polecane

Dodaj komentarz